Kiedy firma chce pozyskać nowych klientów, dotrzeć do większej grupy odbiorców, zaprezentować innowacyjny produkt lub startuje z niszowym biznesem, warto wziąć pod uwagę możliwości, jakie oferuje współczesny marketing internetowy. Dzięki narzędziom dostosowanym do wielu potrzeb i celów, jakie interesują przedsiębiorstwa, a więc głównie kwestii zasięgowych i wizerunkowych, ale także wielu innych, można skutecznie realizować konkretne działania, nie inwestując w to ogromnych nakładów finansowych, czasu i zasobów ludzkich.
Odpowiednio dobrane narzędzia reklamowe pozwalają firmie funkcjonować w świecie online w sposób optymalny i skuteczny, często wykorzystując w tym celu wyłącznie bezpłatne rozwiązania. Jednym z nich może być wizytówka biznesowa. To najczęściej opis działalności firmy w formie krótkiej notatki, z uwzględnieniem danych kontaktowych, adresowych, czasem mapką lub intrygującą grafiką, która dzięki swojej charakterystyce pozwoli konsumentom lepiej zapamiętać konkretną firmę i dzięki temu chętniej podjąć z nią współpracę w przyszłości.
Zgromadzone informacje na temat firm w bazie danych profesjonalnego portalu internetowego umożliwiają kompleksowe przedstawienie wizytówek, w formie listy, dzięki której poruszanie się po stronie internetowej i wyszukiwanie interesujących opisów jest intuicyjne i bardzo przejrzyste. Takie rozwiązanie to również możliwość filtrowania i sortowania, co dodatkowo usprawnia proces wyboru idealnej oferty, dopasowanej do konkretnych potrzeb i oczekiwań klientów indywidualnych i potencjalnych partnerów biznesowych.